penaja utama

Saturday, November 20, 2010

MYstory : INSOMNIA DURING EXAM'S WEEK...CAMPUS LIFE....

 mata masih jaga walaupun orang lain da di buai mimpi.......


mcm dugaan pabila exam week melanda...INSOMNIA..melanda diri ku lagi...xjugak aku suka minum neskafe ataw minuman yang berkafein..adoi..tuhan saja yang tahu mcm na rasanya xdpt melelapkan mata mlm2 begini....tengok kawan kat sebelah punya nyenyak tido..rasa geram plak...nak ckp aku tido siang xjuak...aduiii..




 tengok tengok jam da nak siang..ayam da berkokok..azan subuh da dengar..masih juak xdpt tido..sakit kepala..terasa berat sangat kalo xdpt tido..mcm2 di buat supaya tido..wat itu ini..kira kambing biri....xdpt juak...ermmm....ntah la..mcm na nak aku tido ne...plizz la..

ini menyebabkan aku semakin stress dan bertambah stress...exam xamik lagi da stress...apa yg ku baca ilang..malah semakin lapar dan kuat mkn la aku kalo stress..stress xdpt tido....plizz..mata lelap la ko....bukan sebab apa....nak tido supaya esok pagi xlah terasa penat n mengantuk..dahla exam aku semua start pagi pukul 9....abes dan kondem la aku tym exam ti.....before exam berlaku...nak ku bendung masalah ne...
walaupun xdpt tido semalaman..aku wish sgt2 bagi la mata ne tetido walau seketika...nak juak otak ku mau berehat....xkesah la sejam ke...n org bilang jgn terlebih tido pas da dpt tido..mengantuk mcmna pun kena bgun juak awal pagi...mampu ka aku...sedangkan jam loceng n alarm Hp ku pun xku dengar.....xpa...kita cuba kuat azam utk bangun pagi...jam8..ermm.jam 9 la...hehe


No comments:

Post a Comment